WhatsApp Viber

FAQ

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;
Οι τρόποι για να κάνετε κράτηση ενός αυτοκινήτου είναι οι εξής:

  • Κάνετε κράτηση online μέσω του συστήματός μας
  • Μέσω τηλεφωνικής κλήσης
  • Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail

Όλες οι κρατήσεις γίνονται με κατηγορία και όχι συγκεκριμένο μοντέλο. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας επιβεβαιωμένης κράτησης η Milos Cars διατηρεί το δικαίωμα να παρέχει στο πελάτη αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας χωρίς επιβάρυνση του πελάτη.
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

  • Μετρητά
  • Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης
  • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα
Τι είδους ασφαλιστική κάλυψη περιλαμβάνεται στην τιμή;
Τα οχήματα είναι ασφαλισμένα έναντι τρίτων για υλικές ζημιές τρίτων (εξαιρουμένων 1:του οδηγού και επιβατών αυτών 2:του οχήματος της Milos Cars ).

Απαραίτητη προϋπόθεση, η οδήγηση σύμφωνα με τον Kώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Δεν καλύπτονται από οποιαδήποτε ασφάλεια: οι ζημιές στα ελαστικά, στους τροχούς, στα παρμπρίζ και τζάμια, και οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ως και οι κλοπές προσωπικών αντικειμένων. Για επιπλέον ασφάλειες μπορείτε να ενημερωθείτε από το αρχείο Όροι και Προυποθέσεις.
Υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης πρόσθετου οδηγού;
Ναι,τα μόνα που απαιτούνται είναι να πληρούν τις προϋποθέσεις ενοικίασης και να δηλωθούν κατά την έναρξη της ενοικίασης ώστε να είναι καλυμμένοι από την ασφάλεια.
Υπάρχουν διαθέσιμα παιδικά καθίσματα και ποιά είναι η χρέωση;
Τα παιδικά καθίσματα, για όλες τις ηλικίες, είναι διαθέσιμα στην τιμή των 4 ευρώ/ημέρα (Για τις πρώτες 14 ημέρες,έπειτα διατίθονται δωρεάν).
Είναι απαραίτητο το διεθνές δίπλωμα οδήγησης;
Για κατοίκους ΗΠΑ,Καναδά,Αυστραλίας και Κίνας το διεθνές δίπλωμα οδήγησης είναι απαραίτητο. Για όλες τις υπόλοιπες χώρες εκτός ΕΕ είναι προαιρετικό.
Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για τον οδηγό που θα νοικιάσει το αυτοκίνητο;
Η ελάχιστη ηλικία είναι τα 23 χρόνια.
Υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων;
Ναι, ο στόλος μας περιλαμβάνει αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Μπορείτε να τα δείτε στον στόλο μας.
Υπάρχει η δυνατότητα παράτασης της διάρκειας μίσθωσης του αυτοκινήτου;
Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας της ενοικίασης του αυτοκινήτου, αρκεί να γίνει έγκαιρη ενημέρωση. (Ειδικά κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου).
Μπορώ να παραλάβω και να παραδώσω το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε μέρος εντός της Μήλου;
H παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει σε κάποιο γραφείο μας στον Αδάμαντα είτε στο χώρο του Αεροδρομίου και μόνο.
Υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορεί να γίνει η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου;
Οι ώρες των γραφείων μας είναι: 8:00 έως 22:00.

Η παραλαβή και η παράδοση των οχημάτων είναι δυνατή από τις 07:00 έως τις 23:30. (Για υπηρεσίες πέραν των ωρών μεταξύ 7:00-8:00 και 22:00-23:30, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.)

Σε περίπτωση που χρειαστεί να παραλάβετε ή να αφήσετε το αυτοκίνητο εκτός ωρών γραφείου, πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με ποιόν τρόπο γίνεται η παραλαβή του αυτοκινήτου;
Για την παραλαβή του αυτοκινήτου εκτός του γραφείου μας, θα υπάρχει ένας άνθρωπος της εταιρίας μας, ο οποίος θα κρατάει μία καρτέλα με το όνομα σας. Εσείς από τη μεριά σας υποχρεούστε να έχετε την άδεια οδήγησης σας και την πιστωτική σας κάρτα.
Κατά την παραλαβή, υπάρχει η δυνατότητα το αυτοκίνητο να είναι εφοδιασμένο με καύσιμα;
Ναι.Η μόνη υποχρέωση σας είναι κατά την παράδοση του αυτοκινήτου να υπάρχουν τόσα καύσιμα όσα και κατά την παραλαβή του. Σε περίπτωση παράδοσης του αυτοκινήτου με λιγότερη βενζίνη από την βενζίνη εκκίνησης ο πελάτης επιβαρύνεται τη διαφορά καυσίμου.Καμία επιστροφή δεν δίνεται αν το αυτοκίνητο επιστραφεί με περισσότερα καύσιμα απ'ότι παρελήφθη.
Η πολιτική της εταιρίας σας μου επιτρέπει να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε άλλο νησί;
Δεν επιτρέπεται η μεταφορά οποιουδήποτε τύπου ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου σε άλλο νησί εκτός της Μήλου.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
Σε περίπτωση ατυχήματος ο μισθωτής οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία καθώς και την αστυνομία και να προσκομίσει στην επιστροφή το δελτίο καταγραφής της αστυνομίας. Σε περίπτωση ατυχήματος υπαιτιότητας του πελάτη μας, επιβαρύνεται με 30€ για έξοδα διαχείρισης φακέλου ατυχήματος.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση μηχανικής βλάβης;
Στην περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να μας καλέσετε και σύντομα έμπειρος μηχανικός θα βρίσκεται κοντά σας.Η εταιρία μας προσφέρει 24/7 οδική βοήθεια.
Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του αυτοκινήτου τι θα συμβεί;
Αν χρειάζεστε επέκταση της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ειδοποίησης θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Πιο συγκεκριμένα, η καθυστέρηση μεγαλύτερη των 5 ωρών επιφέρει χρέωση μίας επιπλέον μέρας.
Ποιά μέρη μπορώ να επισκεφτώ και με ποιό τύπο αυτοκινήτου;
Με τα 4x4 μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα μέρη του νησιού,ενω με τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν μπορείτε να επισκεφθείτε το δυτικό κομμάτι του νησιού επειδή χρειάζεται όχημα με τετρακίνηση.
Τί γίνεται αν μου κόψουν κλήση;
Σε περίπτωση που λάβετε κλήση για οποιοδήποτε παράπτωμα υποχρεούστε να πληρώσετε το αντίτιμο στην αρμόδια αρχή,είτε πληρώνετε σε εμάς και εμείς αναλαμβάνουμε την εξόφλησή της.
Ποιά θα πρέπει να είναι η κατάσταση του οχήματος κατα το τέλος της ενοικίασης;
Κατά την επιστροφή του οχήματος στο σταθμό το όχημα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση στο εξωτερικό του(όχι γρατζουνιές,βαθουλώματα κλπ),και στο εσωτερικό του(όχι σκισίματα σε καθίσματα,μοκέτες και μή ύπαρξη υγρών που καταστρέφουν σε αυτά).Φυσικά θεωρούμε τις υλικές ζημιες στο όχημα και όχι θέματα σκόνης,λάσπης,χώματος. κλπ.
Πώς εξασφαλίζω την κατάσταση του οχήματος κατα την παραλαβή του;
Κατά την παραλαβή του οχήματος γίνεται έλεγχος απο εσάς και απο συνεργάτη μας με ειδικό έγγραφο και φωτογραφίες για το ποιές ζημιές ή γρατζουνιές υπήρχαν ήδη στο όχημα.
Ποιά είναι η δυνατή ελάχιστη ενοικίαση;
Η ελάχιστη ενοικίαση είναι 24 ώρες.

Οι κριτικες μας